onsdag 26. mai 2010

Yeah! It`s my birthday today!

Kort innlegg i dag. Gjennomførte 30 Day Shred uten problemer, kjenner at kroppen begynner å bli sterkere. Etterpå brukte jeg rockeringen i 21 minutter (8x3 min + 2x1,5 min), og i dag brukte jeg beina mye mer + at jeg også inkluderte armene litt. Det ble en helt annen økt enn de jeg har hatt tidligere. Fikk pulsen opp i 135-140, og på slutten klarte jeg å presse den opp i 150! Dødsherlig! Men nå våkner resten av huset, så nå må jeg hoppe i dusjen før noen andre gjør det :-)
Ha en strålende dag, alle sammen!
"Hips don`t lie"
er en flott sang å rocke til!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan i alle dager får man så høy puls av å rocke? Her er det noe jeg har gått glipp av. Når jeg rocker, rocker jeg først litt den ene veien og så den andre- og så er jeg fornøyd :-/ Det skjønner jeg nå at jeg ikke burde vere... Stå på!

Charlotte sa...

Jeg rocker 3 minutter til en side, for så å skifte til den andre og rocke 3 minutter der. Jeg brukte beina ganske mye (litt opp og ned, og litt til siden...) + at jeg løftet armene over hodet. Strammet magemusklene det jeg kunne, og prøvde å få så god fart på rockeringen som jeg klarte. Må også huske på at dette var rett etter 30 Day Shred økten, så jeg var god og varm da jeg begynte med rockeringen :-)