fredag 28. mai 2010

Over til level 2 i 30 Day Shred


I går hadde jeg den tiende økten med 30 Day Shred, så i dag var det duket for level 2. Puuh, skal si armene og baksiden av beina fikk kjørt seg! Men det var veldig gøy med nytt program, gleder meg til i morgen.



Onsdag var jeg en tur innom XXL og kjøpte meg proteintilskudd til å ha til etter treningsøktene. Det smaker ganske så godt, og er mye billigere enn YT sin restitusjonsdrikk. I tillegg får jeg i meg ca 43 gram protein (blander den med lettmelk), og den inneholder nesten ikke fett eller karbohydrater. Så den lover godt!




Fikk ikke byttet rockeringen på G-Sport, da de var helt utsolgt for rockeringer. Skjønner at dette er populært! Men de skulle ringe meg når de får dem inn igjen. Ga selvsagt ikke fra meg rockeringen, den får duge til de får inn nye, og jeg kan ikke risikere å gå flere dager uten å få trene med den!




Har også fått pakke med sykkeldeler og sykkelutstyr fra Chain Reaction Cycles, med bl.a sykkelbukse, hansker og vindjakke. Og ikke minst, truse med padding! Hååååper på å ikke få så veldig vondt i rumpa, men det er vel uunngåelig i starten. Mannen min holder nå på å skru sammen sykkelen med mange nye deler, rene sykkelreperatøren :-) Kaaaanskje blir det en liten sykkeltur i morgen?...




Ellers byr morgendagen på 12 økt med 30 Day Shred, svømming med ungene, samt lokalt sommermarked. I tillegg får vi huset fullt av besøk, så det blir nok en hektisk helg. Og så håper vi det flotte været som vi har hatt i dag fortsetter :-)

Ingen kommentarer: