lørdag 22. mai 2010

Femte økt med Jillian Michaels 30 Day Shred

I dag har jeg altså gjennomført den femte økten med 30 Day Shred Dvd`en. Armhevingene er fortsatt harde, men de tar på de musklene som nok er dårligst trent hos meg.

Noe av det jeg liker best ved Jillian Michaels, er at hun er ganske tøff. Her er det ingen kjære mor, og det tror jeg må til dersom man skal oppnå resultater. Hun forteller bl.a at hun har trent folk som veier opp mot 200 kg, og når de klarer x-antall jumping jacks så skal jammen jeg klare det også. Det er bare å stå på!
Rett etter treningen med Jillian, tok jeg en YT restitusjonsdrikk (kakao) sammen med vitamin- og mineraltablettene mine. Drikken inneholder 18,5 gram protein, 28 gram karbohydrat, 3,3 gram fett og 221 kcal. Til frokost 1 time seinere spiste jeg to skiver ekstra grovt brød med vanlig hvitost.

Halv åtte satte vi oss i bilen for å dra på badeland med ungene. Der fikk jeg svømt litt bak minstemann mens han lå på en badering, men ellers var det bare lek med ungene. Herlig å være i vann! Et par runder i boblebadet gjorde godt for ømme og stive muskler, men det er vel så bra det boble/massasjekaret som vi har her hjemme.

Sein middag ble det i dag, og menye bestod av ovnsstekt laks med masse deilig salat til!

Dagen ble avsluttet med en halv time med rockeringen :-)

1 kommentar:

Barbros lille atelier sa...

Fikk skikkelig dårlig samvittighet av å lese bloggen din.... Skulle absolutt ha trent litt mer, ja:-) Så flink du er da!

I år skal sommemarkedet være på Milde - ved snuplassen til bussen, lørdag kl. 12 -15:-) Kanskje jeg ser deg der?