tirsdag 25. mai 2010

Åttende økt med Jillian Michaels 30 Day Shred

I dag sto jeg opp kl 05.50 for å få tid til å trene før ungene skulle på skolen og i barnehagen. Rakk å ta den åttende økten med 30 day shred, pluss et kvarter med rockeringen. Merker fortsatt at jeg er litt forkjølet, men det går i grunnen greit.

Det jeg også la merke til i dag, var at jeg hadde mer å gå på under cardio-øvelsen på slutten. Da ble det noen litt kraftigere butt kicks og litt høyere hoppetau-spark.
Herlig å kjenne at man klarer mer!
I dag er det èn uke siden jeg begynte med Jillian Michaels 30 Day Shred, og jeg har gått ned 1 kg og 2 cm rundt midjen. Kjempefornøyd!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du er jammen sprek:-) Hvor tunge vekter bruker du underveis? Lurer på å prøve ;-)

Charlotte sa...

Vektene jeg bruker er 1,5 kg og det holder lenge for meg :-)