mandag 24. mai 2010

Sjette og sjuende økt med Jillian Michaels 30 Day Shred

Den sjette økten tok jeg i går, men da varmet jeg opp med rockeringen i 15 minutter. Og etter økten med JM, avsluttet jeg dagens trening med nye 15 minutter med rockeringen. Egentlig en veldig grei treningsøkt :-) Merket at jeg begynner å bli litt sterkere i armene, da jeg klarte litt flere armhevinger både i går og i dag.
Den sjuende økten, altså dagens, var ganske så hard. Årsaken er at jeg er blitt bittelitt syk. Sår og vond hals, samt litt tett i brystet. Men jeg bestemte meg for å gjennomføre likevel, og nå i ettermiddag føler jeg at formen er litt bedre. Heldigvis! Har ikke tid til å bli syk nå, men det er min egen feil da jeg har oppholdt meg altfor lettkled ute i solen. Har fullstendig ignorert den kalde nordavinden som har feid inn over Bergen på de fineste dagene, slik at de høye temperaturene har uteblitt. Men det er jo så deilig å sitte ute i solen da. Vurderer nå om jeg skal finne fram boblekåpen min, samt ullue og votter + varme støvletter og sette meg ut. Men da må jeg skynde meg før neste regnbye kommer. Regn og sol om en annen, typisk maivær!

Fikk en forespørsel fra beat om jeg er merker noen forskjell med rockeringen min. Det gjør jeg! Merker at jeg har blitt merkbart sterkere i magemuskulaturen, samt at korsryggproblemene mine er mye, mye mindre. Så den vil jeg anbefale på det varmeste!
I morgen venter jeg pakke fra sykkelbutikk i England, spennende å se om jeg får alt utstyret som jeg har bestilt!

2 kommentarer:

beat sa...

Vurderer også å bestille denne treningsvideoen du bruker, om du føler den også fungerer? Har du gått ned noen kilo ved bruk av den?

Charlotte sa...

Denne treningsvideoen har jeg veldig stor tro på. Har ikke gått noe særlig ned i vekt etter at jeg begynte på den, men så er det jo bare en liten uke siden jeg begynte :-) Men jeg føler at jeg er blitt en del sterkere, og da tror jeg noen kg vil slippe taket etter hvert. Jeg har for en stund tilbake gått ned ganske så mange kg, så jeg har ikke så mange igjen å ta av (om du skjønner hva jeg mener). Nå vil jeg heller stramme opp litt, og bli sterkere i kroppen.
Det jeg har merket mest den siste tiden, er at jeg har så mye overskudd at jeg nesten ikke klarer sitte stille. Huset er strøkent og det er ikke flere skitne klær å vaske... Så det er et stort pluss å ta med seg :-)