torsdag 31. juli 2008

Sommer, sol og salt!

Da har vi tilbragt en liten uke i Måløy/Vedvik. Søndag feiret vi minsten sin 4 års dag, med strålende sol og bading i hagen hos mormor og morfar! Med smått og stort så var vi 20 stk, og det så ut som alle koste seg. Ellers har vi vært to dager på badestranden øverst i innlegget under, og det har vært helt fantastisk! Senere i dag skal vi også dit for å ta oss en dukkert i havet!

I morgen skal vi feire prinsessa sin 7 års dag! Da blir det rosa bursdagsfest for alle penga! I tillegg skal vi en tur til selve Måløy, som akkurat nå er vertskap for Tall Ships`Race. Mye gøy for ungene, pluss litt shopping for mor (hm... er det noe igjen av feriepengene mon tro?...) Lørdag setter vi kursen sørover mot Bergen igjen, og denne gangen kjører vi om Stryn/Olden, slik at vi får med oss lagerutsalgene til Ricco Vero og Skogstad.
En riktig god sommerhelg til alle der ute!

4 kommentarer:

Lovise sa...

Heisann. Det blir sikkert koselig med rosa bursdag:)
Lykke til.

joanna sa...

Så kjekt med bursdagsfeiring:O)
Håper de får ein flott dag ;O)

Anna Lisa sa...

Er bare ein snartur for å hilse på deg og ønske ein god søndag:)
Har kunna vore så lite på bloggrunde etter eg fødte den siste. tida strekk ikkje til:) Men ingen av mine bloggvenenr er glømt, tankane mine er der:)
Ønska deg fin søndag!
Klem

Albertines verden sa...

Hei Charlotte! Tusen takk for awarden, hyggelig å bli husket på. Jeg skal så fort jeg får tid, gi den videre til 7 nye. Ønsker deg en riktig fin uke!