mandag 21. juli 2008

Going to the beach

Først må jeg si tusen takk for alle de flotte kommentarene mange av dere har lagt igjen på det forrige innlegget mitt! Veldig hyggelig å se at så mange liker bloggen min! Faktisk ganske rørende... Så igjen, tusen takk alle sammen!

Opprinnelig kommer jeg fra ei lita bygd med Stadthavet som nærmeste nabo. Og der er vi så heldige å ha hvite badestrender. Ingenting er som å stikke tærene i varm, deilig, finkornet skjellsand. Til helgen setter vi kursen mot disse fantastiske strendene, og jammen ser det ut som værgudene har tenkt å være snille med oss. Så på lørdag blir det tur til badestranda, og det skal bli herlig!
På det første bildet ser vi den stranda vi som regel er på, det andre bildet er fra nabobygda.

Ønsker alle der ute en flott uke!

11 kommentarer:

liven sa...

Så utrolig flotte strender!!
Er dette i Møre og Romsdal det??

Ha en fin tur oppover og håper du får strålende vær:O)

Charlotte sa...

Strendene er på øya Vågsøy, ytterst i Nordfjord :D

joanna sa...

Kva heiter stranda på bilete? Eg har vore på Refviksanden (om det er rett då) Linker til deg eg også, kjempe fin blogg!

Hulda sa...

Ser ut som ei deilig strand dere har tilgang til. Herlig da! ;)

Tante Mimmi sa...

....mmmmm! deiligt! tru kvar det er? Det er jo så mange fine stader der oppe!!:)

LillaLykke sa...

Nei såå nydelige strender da!! :) Jeg har ikke vært innom butikken i Strandgaten nei, har ikke barn enda så jeg bare koser meg med å se litt rundt på nettet foreløpig :)

Anlen sa...

Så herlige strender! Får håpe veret vert bra, så dokke får nyte nokre dagar ved sjøen.. Må forresten seie at stranda vår her er ca like fin:) Sunnmøre er ikkje så ille heller!

♥ Stines hverdag sa...

Fantastisk hvite sandstrender! God tur, og kos dere masse!

Sissel sa...

Hei!
Takk for koselig hilsen i min blogg!
Dere har en nydelig strand dere også!Helt hærlig å kunne ha en slik perle i nærområdet!Ikke minst for ungene som storkoser seg på stranda med bading og måkking mm!

Hyggelig blogg!Stikker innom flere ganger!!

Anonym sa...

så deilig..kjekt at dere nyter sommeren! Skulle ønske det var ånne strender i Bergen ja!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen til jon Kristian og Anna..tidn flyr så uttrolig fort!