lørdag 12. juli 2008

"Liksom-Green Gate"

Tidligere denne uken var jeg innom den ene butikken i Bergen som forhandler Green Gate, og jeg må si jeg ble ganske så skuffet. Utvalget var lite, og de hadde bare èn kopp eller èn skål igjen av det meste. Men jeg er ikke en person som gir meg så lett når jeg vil ha noe, så jeg fant ut at her må vi improvisere. Fant frem noen Green Gate servietter som jeg har hatt liggende, decoupagelim og en saks. Resultatet ble to små blomsterpotter og en krakk, med en personlig Green Gate-look. Litt skrukkete her og der, men hva gjør vel det så lenge mor er fornøyd? Dette frister til gjentakelse, så nå blir det Ikea-tur for å kjøpe hvite enkle kopper og fat, som skal få min personlige Green Gate-look.

8 kommentarer:

Lena sa...

Så kult!!! Krakken ble jo sååå stilig! Jeg angrer SÅÅÅ på at jeg kastet den krakken min etter at den hadde ståt ute på balkongen en hel vinter... Kunne jo bare ha pusset den ned og fikset den opp igjen. Smart med decoupage, da!!!

Tiril sa...

Koselig med småblomstene på krakk
og blomsterpotter,
Klart du kan linke meg, koselig blogg du hadde, har skummet litt hurtig gjennom.

♥ Stines hverdag sa...

Å så flott det ble! Jeg har aldri prøvd meg på decoupage.

Bildene av etiketter i innlegget mitt er fra Panduro. Men du får sikkert tak i slike i andre hobbybutikker også.

Ha en fin uke!

ANETTESHUS.COM sa...

For en smart idè! Krakken fra Ikea ble jo kjempe-flott! Kanskje jeg kan gjøre noe lignende med min ... men blir det slitesterkt nok? Har aldri gjort decoupage før.

prinsesselinn sa...

så fint det ble :-)
kjekt med HJemmelaget-shopping også-
Award til de på bloggen mion :-)

Charlotte sa...

Hei: Har hatt på 3 lag med decoupagelakk, og på topp skal jeg ha et par lag med Decopatch beskyttelslakk. Det virker ganske slitesterkt, men man må nok være litt forsiktig når man skal vaske krakken. Men ellers går det ganske greit.

Alven sa...

Hei :-) takk for hilsen :-) Utrolig bra ide det med servietter på pottene :-) og fine ble de også :-) Når man ikke får det man vil ha må man inprovosere vettu :-)

Høvebakken sa...

Så kreativ du er :)