søndag 8. november 2009

Søndag

Dronning Ingrid troner fortsatt flott i vinduskarmen, mange knopper som snart spretter ut. Har ikke hjerte til å klippe den ned og sette den på vinterlagring enda, men den må vel snart få seg en hvileperiode. Syns den er så utrolig vakker! Den har stått ute i hele sommer, og har fortsatt å blomstre etter at jeg tok den inn i midten slutten av september. Ellers så blir det kanskje en tur i Mynteviken i dag, og selvsagt farsdagsfeiring med skillingsboller.

Ønsker deg en fin søndag!

3 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

For et nydeleg syn! Ha ein fortsatt fin søndag! :)

Klem Elin!

Anne sa...

Så vakker blom! Har grøne fingrar du skjønar eg:)
Ha ei flott helg!

Sveitserhus og rosehage sa...

Flott blomst! Hvordan vinterlagrer du dem? Jeg forsøkte med min mårback forrige vinter, men den overlevde ikke.. :(

Takk for koselig kommentar inne hos meg. Willow tree er nydelig!

Ha en fin uke!