fredag 28. november 2008

God helg

I forrige uke hadde jeg meg en tur til Oslo, og derfra videre til Holmestrand. Besøkte en god venninne fra studiedagene i Kristiansand, skikkelig koste meg!

Var på en liten handletur til Horten, og fant en interiørbutikk som solgte ting fra bl.a Sia. O, lykke! Kunne ikke kjøpe så mye pga jeg skulle fly tilbake til Bergen, og den lille kofferten min var full av klær. Men disse to på bildet fikk plass i håndvesken, og de er bare så fine.

Photo: Charlotte
Beklager dårlig kvalitet på bildet, men lyset er helt umulig nå i "mørketiden".



Bildet under er til Molly

Photo: Revampit


Vil også gratulere min kjære kusine Anette med 34 års dagen i dag!

Håper du får en superfin dag!

Disse er til deg!



Med ønske om en god første adventshelg for alle!

2 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Ha en fin lørdag og en flott første advent. Masse klemmer fra Elin:O)

joanna sa...

Kjekt at du likte diktet, tenkte at det var passande ord å skrive til ei som går gjennom svært vannskeleg periode akkurat no.
P.SFine lystestaker du kjøpte deg :O)