mandag 23. mai 2011

Passion 4 baking

Jeg har vært på cupcake-kurs med Manuela, eier av Norges mest elskede blogg;

Passion4Baking.

Det var en opplevelse for livet!

Her er gjengen fra cupcake-kurset.

(Bildet er lånt med tillatelse fra Passion4Baking)

Jeg har i mange år likt å bake kaker, spesielt marsipankaker. Men nå har jeg fått dilla på cupcakes! Har skaffet meg litt utstyr, og da blir det så mye enklere og gøyere. Manuela viste oss teknikker for hvordan pynte cupcakes med forskjellige frostinger, og vi fikk pynte 12 deilige cupcakes som vi fikk ta med oss hjem. Gjett om det var lykke i heimen da mor kom hjem!

Anbefaler et besøk hos Passion4Baking!

1 kommentar:

Tomines hjem sa...

oh my så heldig du har vært som har vært på kurs.. DET må jeg få tid til..

Jeg fant ikke noe merke at all på skummeren.., men jeg tror jeg kjøpte den hos ZINZIno, som er et sånt kaffe firma..

Hilsen Veronica.. happy weekend. ♥