tirsdag 20. oktober 2009

Julekjolen er i boks!

Denne lekre kjolen fra KappAhls nye Vintage Stories kolleksjon ble med hjem i går, sammen med et svart blondesjal til å ha rundt skuldrene. Dro tidlig til byen for å sikre meg kjolen i forrige innlegg, men den falt ikke helt i smak. Den på bildet under derimot likte jeg svært godt, og nå gleder jeg meg stort til husbonden og jeg skal ut og spise middag før jul! Bølgen & Moi Lysverket virker spennende, spørs om det ikke blir et lite julebord der!

4 kommentarer:

Anne sa...

Nyyydeleg kjole! Den var verkeleg skjønn:) Eg skal innom Kappahl i dag!
Ha ein herleg dag:)
Klem Anne:)

Christine Louise sa...

Nydelig kjole :)

Anonym sa...

Hei,

kjempefin kjole!

Ønsker deg en fin kveld.

Hilde

Anonym sa...

Tusen takk for kjempekoselig kommentar inne hos meg =) Den kolleksjonen i fra Kappahl er rett og slett nydelig =)

Klem fra meg