onsdag 12. august 2009

En liten pause...

I morgen skal jeg en liten tur innom sykehuset for en "service". I den forbindelse må jeg i tiden framover være forsiktig med å bruke armene, så da blir det ikke så mye skriving her på bloggen. Men jeg kommer nok til å kikke innom andre blogger. Har fått ny "mus" til dataen, den ser ut som en vanlig fjernkontroll. Da trenger jeg ikke strekke ut armene. Kan ikke skrive så mye med den (det tar i hvert fall veldig lang tid...), men jeg kan klikke meg innom dit jeg vil på nettet.

Take care så lenge!

Vil også sende en hilsen til niese Julie som fyller 14 år i dag! Gratulerer så mye med dagen, håper den blir kjempefin!!! Vi takker for besøket forrige uke, det var veldig koselig å ha deg her! Håper du snart kommer tilbake!

Charlotte

2 kommentarer:

Lisemoren sa...

Lykke til og god bedring. Håper du snart får bruke armene igjen.

Tone sa...

Hei! Så hyggelig at du følger bloggen min:) Legger til deg også jeg!

Klem Lycheli