fredag 6. mars 2009

Ricco Vero, Container, tulipaner og bøker.

Denne uken har jeg handlet litt diverse. Mandag var jeg superheldig og fant denne nydelige kjolen fra Ricco Vero som jeg har planer om å bruke i min brors bryllup. Det blir nok et lett sjal i stedet for pelsen som modellen på bildet har.Ellers så var jeg innom Hjerterom på Sørås, der jeg kjøpte en bukse fra Container. Flott lillafarge med nydelige detaljer. Dette er en bukse som går litt opp på leggen, så den blir fin i Syden. Over helgen skal jeg ta den med meg til No.6 på Lagunen for å finne en topp til den, for de har mye fint fra Container.Disse nydelige tulipanene ble med hjem i går, falt fullstendig for den sarte rosafargen.
Denne artige Kakefest-boken fant jeg på Mammutsalget. Nå blir ikke en muffins bare en muffins lenger, hjelpe meg... hva har jeg gjort? Fine bilder å se på i hvert fall!Disse kan jo bli fine til jul...Ellers så ble Teknologisk Forlags store hagebok også med hjem, i håp om at jeg nå kan klare å få litt orden på hagen vår. Var også heldig og fant noen bøker av Anne Cath. Vestly til minus 70%, og det er jo et for godt tilbud til å la gå fra seg.

Ønsker dere alle der ute en riktig god helg, og jeg blir såååå glad dersom noen legger igjen en hilsen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en nydelig kjole du har kjøpt deg, det andre så virkelig flott ut. Jeg gleder meg til og se alt du har kjøpt. Gleder meg til å reise til Bergen. Ha en flott helg. Klem. HILSEN ODDBJØRG

Frk .Fischer sa...

Hei! takk for hilsen!!
Flott blogg du har da..og kjempe fin kjole du har funnet...lekker!!
Har gjordt noen kles varp til trolla mine i dag!! ha en fin fin kveld!!

Titter innom igjen! :D