onsdag 11. februar 2009

Hjelp, jeg skal til Syden!

Om fem uker setter jeg kursen mot sydligere breddegrader, nærmere bestemt Arguineguin på Gran Canaria. Anledningen er min kjære storebrors bryllup, og jeg gleder meg veldig til å få være med det. Det er første gang jeg er i Syden, så dette blir veldig spennende!
Mann og barn blir igjen her hjemme, så det blir rene husmorferien for meg. Ser for meg fine dager der man står opp når man våkner, rusler en morgentur, tar et morgenbad, spiser frokost, osv... Håper på å få sett litt av øya, og selvsagt shoppet litt. Om noen som dumper innom her har noen gode tips ang Gran Canaria, så taes de gledelig imot.

1 kommentar:

Mitt Hvite Skattkammer sa...

Måtte jo få ønske deg god tur , vi pleier dra til Bahia Feliz ( på Gran canaria )kjemepkoslig plass men litt mye vind til tider...ideeelt for surfere tenker jeg...