lørdag 17. januar 2009

En herlig lørdag med familien

I dag har vi hatt en veldig fin dag. Vi dro til byen i 11-tiden, etter en deilig frokost, litt tv-titting, samt at mor og far fikk lese avisen. I byen var vi først innom Vilvite-senteret, og 2,5 time der bare suste avgårde (vi har kjøpt årskort, så vi kommer nok til å trakke ned døren der)! Etter gikk jeg og ungene litt rundt på Bergen Storsenter, der vi kjøpte en liten presang til han som fyller år på mandag (og han tok seg en liten tur innom Sykkelsenteret). Etterpå samlet vi gjengen igjen, og tok turen opp i Vestre Torggate og Pasta Sentral (eller Pastasentralen som vi sier) der vi spiste nydelig pasta!
Vel hjemme igjen var vi egentlig litt for slitne til å gjøre noe spesielt, så da bare dumpet vi ned i hver vår sofa. Det var nemlig en litt strabasiøs spasertur fra Bergen Storsenter til Pasta Sentral, på grunn av en veldig kraftig vind. Uvant her i Bergen, så vi glemte å putte stein i lommene på ungene og derfor måtte vi kjempe hardt for å holde dem nede på bakken. Hadde jo vært litt dumt om de fløy av gårde (i hvertfall i det øyeblikk de skulle lande igjen...). Men vi har hatt en fin dag, så det var bare deilig å slappe av resten av dagen.

Og til slutt må jeg gratulere en god venninne med dagen i dag! Håper du har en kjempefin bursdagsfeiring nå i kveld. Skulle ønske jeg kunne være der og feiret sammen med deg, men det blir litt i lengste laget akkurat denne helgen (sånn ca 350 km skulle jeg tro...) Her er en liten blomsterkvast til deg fra meg!

Ingen kommentarer: