torsdag 30. august 2007

Da tar vi helg...

Da tar vi helg. Anna har fri fra skolen i mogen, og i den forbindelse benytter vi anledningen til å ta en tur til Nordfjord. Første stopp blir i Remmedalen hos oldemor Herdis. I morgen blir det en liten shoppingtur til Nordfjordeid, før vi seinere på dagen setter kursen for Måløy og Vedvik. Gleder meg veldig til denne helgen og håper på å få treffe noen venninner. Og så skal jeg på skattejakt i den gamle potetkjelleren hjemme hos mamma og pappa. Derfor har vi med oss rekordlite bagasje denne gangen, slik at vi har god plass til eventuelle skatter som vi finner! Og ikke minst skal jeg til favorittfrisøren min på lørdag! Det gleder jeg meg selvsagt til!

Ønsker alle en strålende helg!
(måtte bare vise favorittrosen min, nemlig Astrid Lindgren-rosen)

Ingen kommentarer: